FANDOM

Izuku Midoriya ( 緑谷出久 ), Deku ( デク ) olarak da bilinen, Boku no Hero Academia animesinin ana karakteridir.

Özgünlüğü olmadan doğduğu halde hayali 1 numaralı kahraman All Might gibi olabilmektir. Daha sonradan All Might onu yakından izlemeye başlar, U.A. Lisesi'nde öğrenim görmeye başlamadan önce One For All özgünlüğünün dokuzuncu kullanıcısı olur.

Kişiliği Edit

Ortaokul'da Izuku

Midoriya, oldukça ürkek, yardımsever ve kibar bir çocuktur. Normal olmayan durumlarda abartılı ifadelerle, aşırı tepki verir. Özgünlüksüz doğduğu için küçükken sürekli zorbalığa uğradığından, ilk başta oldukça güvensizdir, özellikle kahraman olma hayallerinin boşa olduğunu ifade eden, Bakugou Katsuki karşısında. Ama U.A.'ya kabul edildikten, yeni arkadaşlar edinip Bakugou ile yüzleştikten sonra, özgüven eksikliğinden kurtulmuş, hatta bir çok insana cesaret ve gaz verecek düzeye gelmiştir.

Hamleler Edit

Detroit Smash: All Might ile aynı olmasına karşın Midoriya bunu aparkat olarak yapıyor.

Delaware Smash: Parmaklarını kullanarak şok dalgası yaratıyor.

Manchester Smash: İzuku takla atar ardından rakibinin kafasına tekme atar. Chisaki'ye karşı kullandı ancak bu hamle Chisaki tarafından engellendi.