FANDOM

Görünüş Edit

Katsuki, kül sarışın, sivri uçlu saçlı ve kırmızı gözlü, ortalama boyda genç bir adamdır. Okulda standart U.A. üniforma, alışılmış kırmızı bir kravat giyer. Ceketinin altına, beyaz bir düğmeli gömlek giyiyor, ancak ilk çift düğmeleri düğmelerini tıkalı bırakmıyor. Üniformanın yeşil pantolonunun yanında bir kemer takmasına rağmen, pantolonuna sarkık bir görünüm kazandırarak hepsini çekmiyor.

Kişilik Edit

Katsuki çok kaba, şiddetli, kibirli ve agresif bir kişidir. Bir suçluyu andıran bir tutum sergiler. Acımasız ve kana susamış olan Katsuki kendini savaşın ortasında bulurken ürkütücü bir şekilde gülümser. Kişiliği savaş tarzını yansıtıyor: acımasızca rakibe saldırıyor ve yakınlardaki nesneleri göz ardı etmiyor, sadece onları kendi gücüyle yok eder. Buna rağmen, savaşta oldukça yeteneklidir. Özgünlüğünü saldırı dışında çeşitli şekillerde kullanıyor. Aynı zamanda çok akıllıdır ve çok yüksek notlar alır.

Özgünlük Edit

Ellerinde patlamalar yaratan bir özgünlüğü vardır. Bunu havada süzülmek için kullanabilir. Fazla güç harcadığında kasları ağrıyor.