FANDOM

Görünüş Edit

Shoto'nun kısa saçları, sağ tarafında beyaz ve solunda kırmızı olmak üzere eşit olarak bölünmüştür. Sol gözünün üzerinde yanık izi var. Sol gözünün mavi olmasına ve sağ gözünün gri olmasına neden olan heterokromiya sahiptir. Sınıfındaki kızlar onu çok çekici buluyor. İlk Kahraman Kostümünde Shoto, basit bir beyaz gömlek, beyaz pantolon, beyaz çizme ve altın renkli savaş yelek giyiyor. Ayrıca sol gövdesini ve kolunu örten buz da var. Yeni kahraman kostümünde Shoto, koyu mavi bir ceket, koyu mavi pantolon, gümüş renkli bir mücadele yelek ve beyaz çizmeler giyiyor. Ayrıca metal kapsüller içeren gümüş renkli bir kemer giyiyor.

Kişilik Edit

Shoto'nun sert yetiştirilmesinden kaynaklanan soğuk, aloof (uzak) bir kişiliği var. Savaşta oldukça tecrübelidir, gerçek kötü adamlarla savaşırken bile sakin ve sohbet edebilir. Babasının amaçları yüzünden ondan nefret ediyor. Başlarda sol tarafını kullanmazken daha sonra Midoriya'nın yardımı ile sol tarafını kullandı.

Özgünlük Edit

Sol ve sağ taraf olmak üzere ikiye ayrılmış bir özgünlüğü vardır. Sol tarafıyla ateş yayar. Sağ tarafı ise buz yayabilir.